Mgr. Radek Chalupa spojuje zkušenosti z více než osmnáctileté práce na zvládání krizových situací, korporátního marketingu a komunikace, ochraně a řízení dobré pověsti, ochraně a rozvoji brandu pro přední zahraniční i české společnosti s prací v médiích a ve veřejné správě. V současnosti pracuje jako ředitel firmy RCC Europe. Je autorem knihy Efektivní krizová komunikace – pro všechny manažery a PR specialisty, Praha, Grada Publishing 2012. Do jeho klientského portfolia patří mimo jiné společnosti Commercial Union (dnes Aviva), Český Telecom (dnes O2), Danone, Hipp, Kempinski Hotels, Karbon Invest, Komerční banka, Master Foods, Novartis, OKD, Raiffeisen stavební spořitelna. Radek Chalupa pracoval pět let jako tiskový mluvčí koncernu Karbon Invest, respektive Českomoravských dolů, Metalimexu a OKD (Ostravsko-karvinských dolů). Řadu cenných zkušeností nasbíral jako ředitel francouzské PR agentury Euro RSCG Corporate Communications, respektive Account Director americké PR agentury GCI Prague, kde působil zároveň jako člen Center of Corporate Excellence v rámci GCI Europe. Podnětné zkušenosti nasbíral také díky práci pro Fond ohrožených dětí, Informační centrum nadací a Rotary Club Prague International. Práci v řízené komunikaci přecházela aktivní kariéra v elektronických médiích, v jejichž rámci Radek Chalupa pracoval v České televizi a v privátním zpravodajském Rádiu Alfa. Na počátku své kariéry pracoval jako osobní asistent poradce ministra zahraničních věcí ČSFR, respektive ČR. Aktivně se podílel mimo jiné na misi jejímž výsledkem byl zisk tzv. zvacího dopisu z někdejšího Sovětského svazu a účastnil se historicky prvého formulování českých národní zájmů.
|